HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

Spórolj télen, ha tudsz

2013.12.24. 22:27 zsibbant

Sziasztok!

Egy kis ötletelés, hogyan lehet a többletköltségek miatt utálatos téli évszak során egy kis spórolást eszközölni.
Legyen most a kajálásról szó. Van a mélyhűtő, abban kaja, mégpedig fagyottan. Éhes vagyok, kiveszek mondjuk egy doboz pörköltet. Oké, nem barkács. De a szellemiség ugyanaz.

Kép036.jpg

1-1,5 percre be a mikróba. Így majd annyira pont felenged, hogy már ne kapaszkodjon a műjanyag doboz falába odabentről.

Kép037.jpg

És akkor így kicuppan az edénybe, lábosba, lábasba. Tessék.

Kép039.jpg

Aztán fával kályhával van a fűtés idehaza. De ez ugye adja magát azok számára, akik olvassák a blogomat. Hiszen a tűzifának valóból csináltam a hülye súlyzókat, és társait. Tehát a lábossal irány a kályha.
 persze egy kis vizet azért öntöttem a pöri alá. A lábosba. Mert hülye lennék mondjuk a kályhára önteni, vagy magára a tűzre. Éééétem?

Kép040.jpg

Kis kavargatás, kis türelem, kis tornaterem. Klasszul ehető lett végül. Talán picit sok vizet öntöttem alá, mint az a végeredményen is látható. És akkor mi van? Nem vagyok én Oscar-díjas séf.

Kép042.jpg

Na ugye? A mikrózást leszámítva, gyakorlatilag semmilyen többletköltsége nem volt a pöri felolvasztásának, hiszen amúgy is kellett fűteni.

Kelt: 2013 szenteste, kellemes ünnepet mindenkinek :)

Szólj hozzá!

Címkék: pörkölt kályha mikró fagyasztó olvasztás fagysztatott

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr725707619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása