HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

Csak az övcsat

2011.06.12. 16:30 zsibbant

Elkészültem két újabb övcsattal. Csodáljátok, csodáljatok!

Ez a szép, csinos darab szülinapi ajándékként nővéremnél landolt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu, ezt a képet azért tettem ide ki, hogy láthassátok, mennyire kifinomult eszközökkel hajlítom meg a vaslemezt.

 

Csak a méretarányok szemléltetése végett egy korábbi övcsatom mellé tettem. Ezt a darabot, mármint a korábbit láthatjátok, ha egy picit lejjebb görgettek. Ez a második övcsat, amit csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül felpróbáltam. Azért ez a félkilós vasdarab azért húz. Lemértük, picit nehezebb, mint 50 dkg.

1 komment

Címkék: vas hegesztés övcsat

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr352977955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex22 (törölt) 2018.10.10. 15:22:49

szia! ez a csatt gyönyörű! van rá mód, hogy készíts ilyet vagy ilyesmit másnak is? :)
süti beállítások módosítása