HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

HatreD 100 csatornaváltó lábkapcsoló készül

2010.05.13. 18:27 zsibbant

Erősítőhöz fadobozt, lábkapcsolónak fémdobozt kell csinálnom. Totál ugyanaz a metódus, mint a pedáldoboz készítéskor. Ez egy komolyabb darab lesz, 4 lábkapcsoló gomb lesz rajta. Kész állapotáról is lesz majdan kép.

Nem akartam az oldalak levágásával tökölni. A doboz egyik hosszú oldala 45-ös szögvasból készült, míg az eleje 40-es lapos vasból, ami hófogóként szolgált hosszú időkön át. A két rövidebb oldalával szerencsém volt, találtam két pont megfelelő méretű vasat. Némi vaslemez hulladék összeválogatva, ráhegesztve, a fölösleget levágtam, megreszeltem/köszörültem, és csókolom.

Persze majd lesz erről is olyan kép, hogy kész állapotában, szépen a hozzá tartozó erősítővel :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr932000745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása