HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

Pro Pedal Board

2012.08.25. 13:24 zsibbant

5 pedál bórd tuti.jpg

Úgy dobta az élet, hogy mégis be kellett spejzolni 1-2 effekt pedálból. Hosszas keresgélés után az Xoticcég AC+ névre hallgató overdrive/booster pedálja bizonyult az optimális megoldásnak. A hápi (a.k.a. wah) pedál szintén szükséges eszköz. Bár Clapton előtt is mindig van egy a színpadon, aztán megesik, hogy az egész turné alatt nem lép rá. Van egy buffer pedál is, ami jó tesz a hangnak. Hogy konkrétan hogyan és miként és miért, azt nem tudom elmagyarázni, egyszerűen hallom, hogy jó. Nem is pedál, inkább egy doboz, ami folyton üzemel. Hangszerész komám tákolta össze, aki a gitárjaimat is szokta bindzsizni. És szerepel még a rendszerben az az eszköz, ami elengedhetetlen a tökéletes gitár megszólaláshoz: HANGOLÓ!!!!!!!!

Igazából új/saját megoldás nincs az összerakásban. Vettem Baumax-ban egy alu koffert, méretre vágtam beléje egy lapot, 18-as rétegeltből, lekentem fekete vékony lazúrral, kifurkáltam, mert a táp vezetékeket alul akartam elvezetni, és akkor így...

Azért akad egy két sajátos megoldás mégiscsak, mégpedig a pedálok rögzítései. Kaptam azt a tippet, hogy...végy bicikli láncszemből egy szakajtóval, majd az egyik luknál fogva a pedálhoz, és másiknál fogva a lapra csavarozd, és akkor rögzülnek a dolgok. Bicikli láncszem helyett láncfűrész láncszemeket alkalmaztam (ezúton is kösz apunak a közreműködésért), de csak az AC+ esetében. A TC hangoló öntapadós tépőzáras. A wah pedál láncszem helyett vékony rétegelt lemezes mindenhova felcsavarozós. A buffer doboznál nem működött a láncszem, mert az alját rögzítő csavarok vékonyak voltak. Így az alját kifúrtam, és kötöző drót, szia. A tápnál két oldalt átfúrtam a lapot, és körbekötöztem...kötöző dróttal. Nem feltétlenül a legelegánsabb megoldás, de működik, és megvan a maga...ahogy a jó amerikai mondaná, megvan a maga redneck romantikája. Az alul áthúzott drótokat fekete MacGyver szalaggal ragasztottam le (bár az igazi MacGyver Galaxy S* nem fekete, hanem szürke)

És a képek.

1 pedál bórd tuti.jpg

2 pedál bórd tuti.jpg

3 pedál bórd tuti.jpg

4 pedál bórd tuti.jpg

6 pedál bórd tuti.jpg

7 pedál bórd tuti.jpg

8 pedál bórd tuti.jpg

9 pedál bórd tuti.jpg

2 komment

Címkék: + ac plus board overdrive hangoló wah booster xotic pedal buffer TC

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr14731145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása