HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

Mákosamp

2010.01.07. 00:51 zsibbant

-Te Zolika, mikor építünk már erősítőt?
-Hát, el kéne adnom végre ezt a szart (Carvin Legacy)

Két héttel később:
-Mákikám, eladtam! Kezdhetsz rajzolgatni tervezni! Viszont a dobozt én csinálom, annyival is kevesebbet kell fizetnem :D

Mikor az erősítőm doboza elkészült:
-Zolika, a végén még felveszlek doboz készítőnek!

Nagyjából így kezdődött a dolog. De mi is?
Kezdjük azzal, hogy:
http://makosamp.blog.hu/

 

Még annyit előljáróban, hogy az általam készített dolgok közül eddig csak ezeknél a dobozoknál figyeltem arra, hogy zsír űber szépen legyenek megcsinálva...de ezekből is csak azt, ami másnak készült :-D

Volt egy olyan gitárerősítőm, ami jó volt, piszok jó volt, csak nem azt tudta, ami nekem kell. Az igényeimet körvonalaztam annak a komámnak, aki írtó jó erősítőket dobál össze, ő a M.Ákos, aka Mákos. Szóval mondtam neki mi kéne, aszonta' simán. Eladtam a régi cuccot, amiből megfinanszíroztam az újat. És igen, a dobozt én csináltam neki, de csak ennyi, nem ettől szól úgy, mint a disznó :)

Szóval házibarkács őrületem egy újabb fejezethez érkezett. Jól megnézegettem a sok gitárerősítőt, amit csak értem. Meg közben jött egy ötlet, szintén a már említett Zajelmélet Zolika haveromtól, mutatott egy oldalt, ahol a Verellen erősítők láthatók. Nem bőrözve, hanem festve vannak a cuccok. Na és innen láttam lelki szemeim előtt az erősítőm ruházatát. Minél több fekete árnyalat, mindenféle indokolatlan formájú szellőző nyílások expandált lemezzel biztosítva. (Mire megtudtam, hogy azt a bizonyos rácsot expandált lemeznek hívják... LOL)

Ez az első darab, a prototípus. Úgy jártam, mint a tetováló, aki magának varr: stenkben van, jó lesz az úgy, állat lesz, az majd kap egy takarást. A szellőző lukak vonalvezetései hagynak némi kívánnivalót maguk után, a következő darab (ami remélem rendelésre lesz és minél előbb :D ) már 100% csinos lesz, száradjak ki! :)

Back view:

Aztán szólt a Mákos, hogy kéne építeni dobozt megint, bőrözöttet...hihi...kőrözöttet, ez most jutott eszembe :D Ő lett a HatreD 50 fej.

Na az így néz ki, bár a fekete fém laphoz a potik, azaz a sasszi fölött, ahhoz nincs közöm.

És sajnos a HatreD 100 erősítő megalkotásához sincs még közöm, remek munka, igazán rohadék jól néz ki!

Így néz ki hátulról, bár ez a megoldás csak átmeneti...bár ahogy nagyapám mondta anno, ami provizórikusan készült el, és működik, az úgy is marad.

Aztán lesznek még ilyen dolgok, majd írkálok róluk.

 

 

3 komment

Címkék: gitár metál ákos csöves elektromos hangerő gitárerősítő mákosamp mártonffy

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr11653146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semmicico 2010.01.12. 10:12:27

Hali.

A twin reverb-em fejét kellene egy dobozba költöztetni. Tudnál ebben segíteni ?

üdv

sc.

semmicico 2010.01.12. 11:53:22

Enyém az első komment !!!! wooow !!!
süti beállítások módosítása