HTML

házi barkács zsibbant módra

házi barkácsolásaim és egyéb őrületeim

Friss topikok

Linkblog

Akusztikus gitár átalakítás

2011.12.16. 00:01 zsibbant

Nocsak! Ráleltem pár képre, lényegében az egyik első projektemről van szó. Úgy volt, hogy pár éve egy lomtalanítás alkalmával a 6-ban a szomszéd öregasszony felhozott az utcáról egy akusztikus gitárt. Nagyon lestrapált állapotban volt. Jobban szemügyre vettem a hangszert, mondom ez egy igen sajátos darab, megéri a vesződést, hogy életet varázsoljak bele, és akkor már egy kicsit át is alakítsam. Elhoztam a műhelyembe. Csináltam egy kivágást alulra, hogy a magas hangokat is könnyen elérjem, amikor elképesztő stenkbe jövök. Ami igen könnyű, mert egy ilyen gitár nem picit inspirálja a zenészt, sőt, jó hangszerhez méltó módon a legjobb formáját hozza ki belőle. A húrláb is felújításra szorult, nem akartam a véletlenre bízni, szerintem párját ritkító módon masszív megoldással rukkoltam elő. Sanda gyanúm azt engedi sejteni, hogy az alábbi képek újfent az 'önmagukért beszélő' kategória győzelemre esélyes indulói.

 

Sajnos szemet vetett rá valaki, és eltulajdonította. (értsd: miután páros lábbal beleugrottam, egy esti szalonnasütés alkalmával gyújtósként teljesítette végső küldetését)

 

A cizellált mesteri szakemberi munkavégzés netovábbja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibbantbarkacs.blog.hu/api/trackback/id/tr233467439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása